• Let op: momenteel is er een storing. Kom je niet in het menu om af te rekenen, neem dan contact op met: info@domeineren.nl of stuur een bericht naar 06-21837774. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een alternatieve link.
  • Voor het ongemak: 10% extra korting op alle domeinnamen met kortingscode: TIEN

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Het annuleren van een bestelling is niet mogelijk. Bij het bestellen van de domeinnaam gaat u een betalingsverplichting aan. 

Kunnen jullie de domeinnaam en hosting ook verzorgen?
Nee. Wij kunnen u natuurlijk wel op weg helpen om de registratie in gang te zetten. 

Kan ik als consument ook een bestelling plaatsen?
Ja. Wij helpen u graag met een geschikte domeinnaam te vinden. Houdt u er rekening mee dat de prijzen exclusief BTW zijn. Bij de betaling kunt u het veld 'KVK nummer' open laten. 

De geschikte domeinnaam staat er niet tussen?
U kunt altijd contact opnemen zodat wij met u op zoek kunnen naar alternatieve naam. 

Hoe komt het dat jullie prijzen lager liggen dan bij andere aanbieders?
Ons doel is een win-win situatie te creëren met de ondernemer/consument. Wij zien uw bedrijf graag groeien en leveren daar graag een bijdrage aan. 

Ben ik jullie na het kopen van de domeinnaam nog kosten verschuldigd? 
Nee. U ontvangt van ons na de aankoop een verhuistoken. Met deze token kunt u de domeinnaam registreren bij een door u gekozen provider. Deze kosten zijn voor u. Het registreren kan al vanaf 1 euro.

Wanneer ontvang ik de verhuistoken?
U ontvangt deze binnen 48 uur na het afronden van de betaling. In de meestal gevallen ontvangt u de code al binnen enkele uren in de mail dat de bestelling verzonden is. 

Kan ik een domeinnaam via jullie verkopen? 
In uitzonderlijke gevallen is dit mogelijk. Neem hiervoor contact op via het contactformulier.